Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















dinsdag 17 september 2013

Nieuwe uitdaging bij cards en Scraps, gebruik Bakers Twine.

 
Heb van de rood/witte Twine bloemetjes gemaakt.
Dit zijn hele kleine pompoentjes.
Ben zeer benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Wil je zien wat de anderen gemaakt hebben klik dan hier.
onze sponsor is:
 
Je kunt er deze mooie prikpen winnen.
 
Leuk dat je kwam kijken en ik hoop dat je gezellig meedoet.
 
groetjes Jolanda.
 
 

14 opmerkingen:

  1. gave kaart Jolanda en wat een leuk idee die pompoentjes:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en de bloemetjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met die twine bloemetjes.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww wat een beauty!!! Die bloemen zijn gaaf zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaart Jolanda! Leuk die bloemen zo!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super idee, enig dat vrolijke landschapje dat je hebt gecreeerd Jolanda!!

    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je kaart even groter gemaakt om beter te kijken. Goh wat leuk, die bloemen!!Je moet er maar opkomen! Ik vind je kaart mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig idee, je bloemen Jolanda! Vind ze echt super gecombineerd op je mooie, zonnige achtergrond! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, Jolanda!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige blommekes zijn het geworden! Het lijken wel klaverbloempjes! Mooie kaart heb je gemaakt:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je het bakerstwine leuk verwerkt hier! Mooi kaartje!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en leuk de bloemen van twine!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog en ik vind jou bakerstwine voorbeeld kaart ook prachtig! heel gaaf die bloemetjes... ik ga je blog volgen, het ziet er zo mooi en gezellig uit!! groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen