Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















maandag 24 september 2012

Super candy bij Panpastel BNL en Creabest in Ommen

Op het PanPastel BNL blog hebben ze nu een gave candy, daar wil ik even reclame voor maken.

Ze geven namelijk een workshop weg die Donna Downey, een heel bekendemixed media artist, gaat geven op zaterdag25 en 26 januari bij Creabest in Ommen.
 Donna Downey


Helemaal te gek wie wil er niet zo'n candy winnen! Ik heb me al opgegeven maar ik wil er zeker ook nog wel een winnen haha. Wie niet dus doe mee zou ik zo zeggen.
Met deze link kom je bij de candy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten