Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 2 juni 2012

Inkleuren bij EKEF

Samen met Anja Bruynen heb ik deze stempel ingekleurd.
Heb deze digi geprint met een HP Officejet J4680 All-in-one printer met originele cartridges!
 Heb het ingekleurd met Copic markers. 
Voor het gezicht heb ik E51,E53 en E93 gebruikt. 
Voor het haar heb ik E13,E15 en E18 gebruikt. 
De blauwtinten die in gebruikt heb zijn B00,B32,BG15 en BG10. 
Appel R05 en E13. 
Stempel: MayzyArt - School Time Hailey
Fijne avond groetjes Jolanda.

11 opmerkingen:

  1. Mooi! Jij kunt er wat van. Leuke digi ook, met die x beentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi en wat heb je haar super mooi ingekleurd!!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Ik had hem al gezien samen met de andere (ik vind die van jou mooier..)
    Leuke digi ook, ik heb de etsy shop al in mijn favorieten gezet!
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig ingekleurd, een super leuke digi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ondertussen ben je al heel goed geworden zeg. Supermooi gekleurd hoor, groetjes Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ondertussen ben je al heel goed geworden zeg. Supermooi gekleurd hoor, groetjes Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke digi en wat ontzettend mooi ingekleurd.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig ingekleurd Jolanda en wowwwww wat een leuke digi is dit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig ingekleurd,ben nieuwsierig naar het kaartje die je er mee maakt!Ook een leuk onderdeel bij de EKEF.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ingekleurd zeg! en een hele toffe digi heb je gebruikt!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief afdrukje en wat heb je haar schitterend ingekleurd, prachtig hoor !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen