Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 31 maart 2012

Wij hebben de digitale stempel Brooklyn Babe van KennyK Downloads gebruikt.




Renata  van Miltenburg heeft de digi geprint op een correspondentie kaartje van de HEMA met de MP270 van Canon en ik gebruik originele inkt. Daarna heb ik haar ingekleurd met Prismacolor (PC) en Derwent (C) potloden.

Huid: PC927 (Light Peach) en PC939 (Peach)
Blosjes: PC929 (Pink)
Ogen: PC946 (Dark Brown)
Haar en broek: PC1080 (Beige Sienna), PC1094 (Sandbar Brown), PC1082 (Chocolate) en een vleugje PC946 (Dark Brown)
Hemdje en lippen: PC1031 (Henna) en C200 (Bright Pink)
Jasje, sokken, oogschaduw en lolly: C190 (Pink) en C210 (Pink Lavender)
Pet en schoenen: PC1068 (French Grey 10%), PC914 (Cream), PC1031 (Henna), C210 (Bright Pink)en C190 (Pink)

Jolanda Cuper


Mijn afbeelding is ingekleurd met Copics.
Heb de digi geprint op speciaal Copic papier.
Huid: E51,E53 en E93 voor de blosjes.
Roze: twee kleuren R85 en RV 10.
Bruin: twee kleuren E13 en E11.

Mijn kleuren zijn donkerder omdat ik geen lichtere tinten Copics heb.
Groetjes Jolanda.


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere digi Jolanda en prachtig ingekleurd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, zo verschillend en beide heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi ingekleurd Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww geweldig ingekleurd!!! Super mooi!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt haar prachtig ingekleurd!!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ingekleurd, Jolanda! De kleuren zijn helder en wat betreft de donkere tinten. Dat vind ik wel mooi; een beetje een gebruinde huid heeft ze dan..Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan, ik doe het je niet na!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke digi en je hebt hem prachtig gekleurd.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave afbeeldingen zijn dit toch, heel mooi ingekleurd! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi ingekleur,leuk om zo de verschillen te zien!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kleurwerk Jolanda!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen