Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 5 februari 2011

Deze week heb ik een WIN WIN week!




Je gelooft het bijna niet maar ik heb gewonnen bij Girlscardworld en bij Hobbystempels!


Je begrijpt dat ik steeds met spanning op de post wacht, maar helaas het zit er steeds niet bij. Toch wil ik jullie mijn prijzen alvast laten zien. En ik weet het geduld is een schone zaak! Hierbij wordt mijn geduld goed getest! Alle gekheid op een stokje, ik wil de dames van de beide bloggen toch wel alvast heel hartelijk bedanken voor hun mooie prijzen!
Iedereen bedankt voor jullie Lieve,Leuke,Grappige en Vertederende reacties op mijn blog!
Goed weekend Groetjes Jolanda.

24 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk zeg! Bij hobbystempels had ik het gezien inderdaad. Leuk zeg! Dat maakt toch wel weer veel goed van toen je niet gekozen was voor het Dt van Magnolia Blog vorige week he? ;-) Veel plezier met je prijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gefeliciteerd hoor, heel veel plezier met je prijzen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jolanda! Hopelijk kan je snel van je gewonnen prijzen genieten, veel plezier ermee! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf meid!! Ja, jij ligt vast in je slaapzakje voor de brievenbus! ;):)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Jolanda, hoop dat ze gauw bij je door de brievenbus vallen. Veel plezier ermee.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ja dat heb je als je mooie kaarten maakt, Jolanda!! Dan win je zo het een en ander. Gefeliciteerd! en ik hoop dat ze snel bij je in de brievenbus vallen.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super, het is je van harte gegund, ik vind je kaarten altijd super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuw super joh van harte gefeliciteerd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Zo win je tijden niks en dan zo een paar keer acherelkaar. Geniet er van!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciflapstaart met je mooie prijzen, je heb ze echt verdiend en geniet ervan. Fijn weekend. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi jolanda,\van harte met je prijzen, het paper padje heb ik toevallig vanmiddag gekocht.... die is echt gaaf.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat een geluksweek heb jij.....!
    Gefeliciteerd met je mooie prijzen.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou super Jolanda,gefeliciteerd!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Jolanda,

    Jij hebt echt een gave om iets te winnen hé :-)
    Geniet er maar van!
    hihi, en de postbode niet aanvallen als hij langskomt hé!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat superleuk voor je! Gefeliciteerd met de mooie prijzen. Geniet er maar lekker van.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super en het is je van harte gegund!!! Nu duimen dat die postbode eens langs komt:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat super leuk voor je!1 Gefeliciteerd, ik hoop dat je je spulletjes snel binnen hebt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat Jolande !!! leuk he ?
    Mijn kleurenkaartenteam zijn een heleboel bloggers die samen afspreken om op woensdag een bepaalde kleur kaart te maken en die op woensdag op onze blogs zetten, zodat we een hele sidebar in dezelfde kleur krijgen. Hoe meer mensen er mee doen, hoe meer de kleur hetzelfde is in de sidebar. Wil je de details weten en toch nog meedoen, komdan even op mijn blog terug, daar vind je alles....
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoihoi,
    Jij hebt anders ook een goede week achter de rug:-) En nu maar hopen dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!
    Alvast heel veel plezier met je gewonnen spulletjes!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kan er al vooraf van genieten en als het aankomt kan je er nog eens van genieten.
    Wat een leuke kado.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliicteerd met je prijzen en als ze binnen zijn heel veel plezier ermee

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. HOI JOLANDA,
    KOM JE EVEN OP MIJN BLOG KIJKEN, ER STAAT IETS VOOR JE KLAAR.
    GROETJES DIANA

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met jouw leuke prijzen :-)

    BeantwoordenVerwijderen