Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















woensdag 15 september 2010

Naar een idee van M@rjan!


Naar een idee van M@rjan heb ik deze 2 flesjes gemaakt voor een tante en ome die zaterdag feest vieren omdat ze 40 jaar getrouwd zijn. Dat is natuurlijk water bij de wijn doen dus daarom een fles water en een fles wijn. Nu moet ik nog aan de slag met de doos versieren! Bedankt M@rjan voor het mooie partroon! Leuk dat jullie steeds naar mijn blog kijken en nog leuker zijn de reacties! Groetjes Jolanda.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg. En super gemaakt. Mw aan de wijn en meneer de BOB. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda, wat een supergaaf idee om mijn vestkaartpatroontje hiervoor te gebruiken, dit is natuurlijk ook een heel erg leuke manier om het te gebruiken!
    Geweldig zijn ze allebei en dat mannenflesje heeft zelfs nog een strikje!
    Zo, dus zij krijgt de wijn, goed verdeeld ;), maar daar maar geen water bij doen, hè?

    Fijne dag! Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk setje is het geworden Jolanda!!
    Helemaal super de "verstjes"om de fles. Wat is dit ook weer een prachtgi Tilda papier he??
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee joh, water bij de wijn. Je hebt er iets prachtigs van gemaakt. gr Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowww Jolanda,wat een schitterend set heb je gemaakt,prachtig papier gebruikt.
    Heel leuk idee zo.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaahhh!!!! Wat een waanzinnig idee is dit!!!
    En wat prachtig gemaakt!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een onwijs leuk kado geworden. Prachtig heb je het gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er schitterend uit Jolanda!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,

    Wat een super idee van jou! Heel erg leuk geworden die vestjes, de details zijn geweldig. Prachtig kadootje! Succes nog met het doosje "pimpen".

    fijne vrijdag, groetjes,

    Marit

    BeantwoordenVerwijderen