Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zondag 26 september 2010

Create4fun week 39

Gisteren deze stempel bij Hobby compleet de duif gekocht! Had erg veel zin om hier iets mee te maken! Dus heb ik even geknutseld. Doe mee met de challenge van create for fun.
Bedankt voor het kijken! Zeker bedankt voor je reactie!
Groetjes Jolanda.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,

    Mooie kaart en oh de kerstboomkaart hieronder met de lintjes is leuk ség!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, helemaal te gek! En ook de nieuwe nestabilities gebruikt zie ik...;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart Jolanda.Ik heb vandaag niets gedaan, moest even bijkomen van twee drukke dagen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gedaan Jolanda. Mooie stempel zeg.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart . Vind de sketch en de stempel erg mooi. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart! De stempel is echt heel erg mooi. succes met de challenge.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das weer een prachtige kaart geworden Jolanda! Mooie details!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Jolanda,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Jolanda, wat een leuke stempel zeg, ik ben dol op klaprozen. je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Succes met de challenge, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een mooie kaart ,leuk gedaan

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen