Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 21 augustus 2010

Mijn aankoop van de knotsgekke kaardtedagen in zwolle

Mijn eerste copic markers heb ik in zwolle gekocht bij Nicole en de pompoen heb ik ingekleurd bij Greetje van Raalte. Er is weer een nieuwe verslaving geboren! Pfft erg hoor!
Groetjes Jolanda.

11 opmerkingen:

  1. Veel plezier met je nieuwe aankopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,

    leuke aankoop heb je gedaan,
    en nu wachten wij op creaties ermee,hihi.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh, leuk joh! Ik hoor vaker dat werken met Copics zo verslavend is, dus kijk uit,hihi!

    In antwoord op je vraag op mijn blog: de eerste dagen (ik werk 20 uur, vanaf de woensdag om de week) was goed te doen. Een klein klasje, lief en makkelijk te handelen. Alleen zeer zwak, dus collega en ik gaan er hard aan trekken.En dat kost veel energie, want werkhouding zijn ze niet gewend.
    Jij ook succes volgende week!! Maar eerst nog een zondag lekker vrij.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met je nieuwe verslaving Jolanda,want dat is het nu hoor.
    Ik wil ze niet meer missen.

    veel succes.
    Liefs riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier ermee. Nu je ze eenmaal hebt wil je er steeds meer. Ha ha.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, dank je wel voor je berichtje op mn blog! Ohoh ik zie dat jij ook voor de copicmarkers bent gezwicht:) Ik ook op de beurs! Ik heb de ciao gekocht (en inmiddels ook al 2 aanvullende bestellingen gedaan uh hoezo verslavend...) Heel veel plezier met je geweldige aankoop, ik hou je blog in de gaten voor de eerste copiccreaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Heel veel blijven oefenen dan wordt het alleen nog maar mooier
    Fijne zondag
    Greetje van Raalten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he die nieuwe spulletjes. Ben benieuwd hoe het gaat met de copics! Geniet ervan en maak er wat moois mee en dat gaat je vast lukken!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier met je aankopen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Ik kan me héél goed voorstellen dat de beurs weer een groot succes was, je loopt helemaal leeg, maar het is ook allemaal zo leuk.
    Bedankt voor je bezoek en complimenten over mijn vele Layouts, ik vind het een verslaving.
    Jouw vakantie Layouts zijn ook prachtig.
    Ga vooral zo door, ik blijf je volgen.

    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ben iknog eens
    het papier heet marrakech van basic grey.
    ja BG is wel mijn favoriet papier en deze helemaal.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen