Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















woensdag 4 augustus 2010

Eindelijk weer eens een kaart van mij!







Heb zonder sketch maar omdat het mij wel leuk leek een geboorte kaartje in 3 delen gemaakt!
Zoals je ziet is het voor Niels die afgelopen zondag geboren is.
Ga het op de post doen!
Groetjes Jolanda.



10 opmerkingen:

  1. wat een superleuke kaart heb je gemaakt! Daar zijn de ouders vast heel erg blij mee.
    tot morgen.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO, Wat een leuke kaart.
    En wat een prachtig papier ,echt iets voor een jongetje. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,

    wat een originele kaart , zeer prachtig en zo leuk jongensachtig!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat heb je mooi gemaakt!!! En dat zonder schets maar helemaal uit jezelf! Knap hoor, daar gaan de ouders van Niels echt wel blij mee zijn.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg! Wat een mooie en originele baby kaart! Heel apart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat is dat een mooi kaartje geworden. Een super kaartje om te krijgen!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Errrugghh leuke kaart is dit!! Leuke vakantie gehad??? En zeker weer met genoeg inspiratie terug gekomen...
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,

    Op mijn blog zag ik dat je volger bent geworden, leuk! Heb net even je blog bekeken en je maakt prachtige dingen, ik ben vooral onder de indruk van het album voor je ouders, daar zullen ze zeker heel blij mee zijn geweest!

    Groetjes, fijn weekend alvast,

    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gedaan en dat papier is ook geweldig zeg! Top kaartje.

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen