Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















vrijdag 28 mei 2010

Derwent Challenge jongenskaart in het groen.

Eindelijk kan ik deze kaart plaatsen. Hij is namelijk voor Peter die is vandaag jarig! Zijn moeder volgt alles via hyves ( wat heel erg leuk is)en weet anders precies wat er komt. Het was een pittige challenge omdat groen niet mijn favoriete kleur is en ik een jongenskaart voor een jongen van 17 jaar ook erg moeilijk vind. Peter fijne dag!
Groetjes Jolanda.

7 opmerkingen:

  1. Je kaart is heel erg mooi geworden. Groen is ook lastig he?? maar het is je goed gelukt.
    succes met de challenge.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Jolanda! Die mannen/ jongenskaarten gaan jou goed af! Ik blijf ze lastig vinden.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja jolanda, het blijft moeilijk om een jongenskaart te maken, maar hij is erg leuk geworden...
    Bedankt voor je deelname...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groen is inderdaad lastig, vond ik ook, maar je hebt er iets moois van gemaakt hoor, ook voor een 17-jarige. Bedankt voor het meedoen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi geworden hoor Jolanda, erg leuk die groene tinten bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, het is heeeeel goed gelukt, deze moeilijke groene jongenskaart!!!
    Groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige jongenskaart heb je gemaakt! super!! leuk dat je mee hebt gedaan aan de challenge, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen