Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















zaterdag 24 april 2010

Yes mijn tweede Award van Ellen!

Ben helemaal in mijn nopjes heb deze award ontvangen van Ellen! Dank je helemaal super!
Bij deze award horen onderstaande regels:
1) Plaats bovenstaande afbeelding van de award op je blog.
2) Plaats een link naar de persoon waarvan je de award hebt ontvangen.
3) Geef de award door aan zoveel mensen als je maar wilt.
4) Plaats een link naar de personen aan wie je de award wilt doorgeven.
5) Laat de personen, die je genomineerd hebt, dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.
Ik geef hem door aan;
Veel plezier ermee!
Groetjes Jolanda.

8 opmerkingen:

  1. Dankjewel Jolanda, leuk ;-))

    Ik ga 'm op mijn blog zetten en doorgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!!!!
    WAt lief Jolanda.
    Maar ik blog nog niet zo lang dus het word nog wel even puzzelen. Thanks Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief en leuk, Jolanda! Dit is de eerste keer dat ik een blogaward krijg.
    Dank je wel, ik ga er morgen werk van maken.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er zo blij mee bent Jolanda!
    Veel zonneschijn gewenst!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,

    Heel erg bedankt!
    Hij staat al op mijn blog hoor.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi JOlanda, Dank je wel hoor!
    Ik ga hem gauw op mijn blog zetten.
    Hier word je helemaal vroljik van.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Super bedankt dat je aan mij hebt gedacht met je award! Ik plaats ze niet op mijn blog, ik hoop dat je dat niet erg vind maar ik waardeer het er niet minder om hoor!!

    De roosjes kun je hier goedkoop en snel bestellen: http://www.wildorchidcrafts.com/?ViewAction=View&ObjectID=1399387&Page=7

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HALLO jOLANDA:)
    Als eerste even zeggen dat ik als nummer 5 in jou rijtje volgers sta, dus ik ben echtwel een volger bij je;)
    en of ik lenet ben nee, ik heb extra reclame voor de candy bij lennet gemaakt;)
    dus meld je snel bij haar aan dan kan je ook met de candy meedoen:)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen