Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Waardeer het zeer als je een reactie achter laat! Daarna wil ik ook graag jouw blog bezoeken! Natuurlijk laat ik dan ook een reactie achter! Groetjes Jolanda. Volger worden is nog leuker!















donderdag 15 april 2010

Dutch Card Lovers Challenge 40

Wilde graag een kaart maken met de sketch van Ellen van DCL. Tegelijkertijd wilde ik graag deze afbeelding gebruiken voor iemand die gaat samen wonen! Dit heb ik proberen te combineren. Alvast bedankt voor een kijkje op mijn blog! Groetjes Jolanda.



6 opmerkingen:

  1. Het is goed gelukt Jolanda!
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke kaart jolanda. dat simpele rustige stempeltje en dan die superswirl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dacht ik toch dat ik al een reactie had geschreven maar ik zie hem niet meer terg???
    Leuke kaart Jolanda, super stempeltje en een prachtige swirl! Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda dank voor je mooie worden die je hebt geplaatst op mijn blog. Inderdaad kom je hier op deze blogs niet veel mannen tegen. Er is nog één Peter die veel en mooie scrap layouts maakt. scrapsforaboy.blogspot.com moet je maar eens kijken.
    Groetjes Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart, leuke kleurencombi en een geweldige stempel. Helemaal leuk.:))
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart geworden,ook mooie kleuren

    bedankt voor het meedoen met DCl

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen